2014. március 22., szombat

#3

Köszönöm  Don't forget where you belong-nak!:3



Szabály:


-Rakd ki kitől van!
-Írj 10 dolgot magadról!
-Válaszolj 10 kérdésre!
-Írj 10 kérdést!
-Küld el 10 embernek!



Küldöm...













10 dolog magamról...
-Néha az emberek agyára megyek
-Szeretek csak úgy bemmeni Győrbe és sétálni
-Szeretnék egy a(z) 1D vel kapcsolatos tetoválst
-Imádom Harry szemének a színét
-Egy csomó blogot olvasok
-Nagyon rossz tanuló vagyok
-Imádok olvasni
-Ha arról van szó, hogy nekem vagy a barátaimnak legyen rossz, mindig elviszem a balhét
-Imádom az osztályom, bár néha megtudnám őket ölni
-Szeretem a nyers tésztátxddd




Válaszaim...

  1. Hány éves vagy?
    A tizenhármat töltöttem idén
  2. Mi a kedvenc filmed?
    One Direction-This Is Us
  3. Szereted Miley Cyrus-t?
    Hát....nem nagyon
  4. Sportolsz valamit?
    Igen, úszom
  5. Milyen ízű a kedvenc fagyid?
    Oreo♥
  6. Szereted a nutellát?
    Egyértelmű!!!
  7. Directioner vagy, ha igen mióta?
    2012.03.19. Ők a második családom!
  8. Szereted Olly Murs-t?
    Igen
  9. Olvasod a blogom?
    Mostmár igen
  10. Szereted a szoknyákat?
    Nem, mivel husis lábaim vannak:D



10 kérdés...

1,Ha Smiler vagy, mióta?
2,Szeretd Justin Biebert?
3,Van legjobb barátnőd?
4,Melyik a legnehezebb szó szerited?
5,Milyen a viszonyod az osztály társaiddal?
6,Ki a kedvenc énekesed?
7,Szeretsz olvasni?
8,Mi a kedvenc könyved?
9,Mi a kedvenc idegen szavad?
10,Mi a kedvenc filmed?

1 megjegyzés:

  1. Szia! nagyon szépen köszönödöm a díjat! nagyon hálás vagyok érte! :)

    VálaszTörlés