2014. március 25., kedd

#4






Szabály:

-Rakd ki kitől van!
-Írj 11 dolgot magadról!
-Válaszolj 11 kérdésre!
-Írj 11 kérdést!
-Küld el 5 embernek!



11 dolog magamról:
-valamit elnyomtam a gépemen és most folyomatosan újra indul
-Utálom mikor ilyen feladatokat kell csinálni
-Ma voltam vérvételen
-Nem fájt annyira mint amennyire féltem tőle
-Lehet, hogy lesz fogszabályzóm
-Leestem ma a korlátról és lila lett a vállam:33
-Majdnem elütött az autó
-Hatalmasat csalódtam a "legjobb" barátomban
-Imádom a(z) 1D-t, de szerintem ezt mindenki tudja
-Magamra borítottam a forró húslevest
- Ma ettem kakós csigát:33






11 válaszom:
  1. Szoktál blogokat olvasni?
    Hát...ritkán, de igen
  2. Hány blogod van összesen amit te írsz?
    Ez az egyetlen egy van.
  3. Van háziállatod?
    Ahaa..
  4. Szereted a Pizzát?
    Inkább csak megeszem.
  5. Kedvenc kaja?
    Palacsinta♥
  6. Nyár vagy tél?
    Tél...
  7. Kedvenc sorozat?
    Hat...öhm...nem tudom
  8. Hogyan ismereted meg az 1D-t?
    Az úgy volt, hogy volt egy nagyon jó barátnőm aki az elejétől fogva imádta őket, aztán így ő mutatta meg őket és azonnal beleszerettem Harry-be él Louis-ba :D ♥ 
  9. Kedvenc bandatag?
    Most már Hazz♥ és Niall♥
  10. Kedvenc szín?
    Fekete 
  11. Kedvenc lány/fiú neved?
    Harold es Napsugár alias Napsi ;D



11 kérdésem:

Milyen telefonod van?
Van testvéred?
Mi a legfinomabb édesség a világon?
Ismered a Vámpír naplók sorozatot?
Ha igen, ki a kedvenced?
Damon vagy Stefan a helyesebb?
Megtudod nyalni a könyöködet?
Szereted a matekot?
Melyik a kedvenc tantárgyad?
Voltál már vérvételen?
Ki idegeltelek a hülye kérdéseimmel?



Akiknek küldöm:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése